دوستش دارم...

*عاشقانه ها*

پرده ی گوشهایش را کشیده است که نشنود... صدای عشق مرا چشم هایش را بسته است تا نبیند... بی تابی دل مرا آهای اهل زمین به او بگویید دوستـــــش دارم...

نظرات شما عزیزان:

دانلود همه چیز که پسرا و دخترا دوس دارن
ساعت11:51---27 اسفند 1392
با سلام....

خواهان تبادل لینک با وبلاگ زیبای شما هستیم.در صورت تمایل لینک رو تایید و اطلاع بدید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط هادی|

آخرين مطالب
» قدم میزنم..
» دوستش دارم...
» وفای شمع...
» اینم از ما...
» قیامت من...!
» بفهم...
» welcome
» نویسنده کجاست...؟
» آغوش..
» گاهی...
» الکی نگید
» فراموشش کردم...
» زندگیم...
» هیچوقت
» دانلود
» اهنگ ها
» دانلود
» چه کنم؟
» فکر تو
Design By : MohammadDesign.IR